LITE VERFT: Solund verft jaktar nye tilsette. – Vi er eit lite verft og er hundre prosent avhengige av alle vi har, og at dei er her heile tida. Difor treng vi at dei tilsette bur i kommunen, seier dagleg leiar Morten Fuglum. Les også Treng tre nye tilsette: – Ikkje lett å få folk til å busette seg i «huttiheiti»
RAUDE TAL: –Vi miste to månader med omsetjing, og gjekk ned 130 millionar i omsetning i høve året før, seier administrerande direktør Tor Øyvin Aa i Brødrene Aa i Hyen. Foto: Andreas Eikeseth Nygjerd Les også Flaum gav 12,6 millionar i minus for Brødrene Aa
HELD PÅ: Odd Birkeland starta så smått i garasjen på Bjørvikstranda. No innreier Maritime Montering båtar over heile verda, og Birkeland har kring 1000 personar i arbeid i Marinacc-konsernet. Foto: Ivar Myklebust Longvastøl (arkiv) Les også Gjekk på kjempesmell, men båtinnreiar Birkeland har trua på at det snur igjen
TØFT ÅR: Havyard-konsernet legg bak seg eit fjorår med store minustal. Foto: Pressefoto Les også Legg bak seg eit svært krevjande fjorår
DISTANSE: Rygerelektra kan gå 40 nautiske mil med 18 knop og likevel berre bruke 70 prosent av batteriet. Foto: Romvesen AS/Brødrene Aa Les også Først ras og så korona, men Brødrene Aa leverer
NY SJANSE: I 2007 (bildet) bygde Konnerud Consulting West og to av leiarane og eigarane, Geir Førsund (t.v.) og Ove Hove overbygg til verftet i USA. Foto: Ivar Myklebust Longvastøl Les også Stor Røkke-kontrakt gir ny sjanse for Florø-bedrift i USA
STORT FARTØY: Slik skal det ferdige skipet sjå ut. Foto: Havyard Les også Havyard Leirvik må sette vekk bygging av eit heilt skip
BROT: Hayvard Ship Technology i Leirvik prøver å minimere effekten av brota. Foto: Bent Are Iversen Les også Brot av lånevilkår ved Hayvard - igjen
GIR SEG: Verftsdirektør hos Westcon Yards i Florø. Michael Johansen seier opp. Foto: Dag Nesbø Frøyen Les også Westcon-sjefen gir seg etter fire år
Rådmann Knut Broberg og varaordførar Jan Henrik Nygård i Formannskapet onsdag. Foto: Linda Regina Bruvik Les også Westcon vil betale for utdjuping av leia no
Vegdirektør Terje Moe Gustavsen, sjefen for Statens vegvesen har store voner til den nye ferja som Fjord1 er med å kjempar om å få byggje. Foto: Knut Opeide Les også Fjord1 kjempar om hydrogenferje
NØGD: Konsernsjef Geir Johan Bakke er nøgd med at Havyard har snudd minus til pluss, og leverte driftsresultat på 112 millionar kroner i 2016. Les også Havyard snudde til overskot
KAKEFEST: Dei tilsette på Havyard Ship Technology feira Fjord1-kontrakten med kakefest i kantina på verftet. Foto: Geir Ivar L. Ramsli Les også Feira stor ferjekontrakt med Fjord1
Eventyr: Då bildet vart tatt i 2014 var Erlend Book Bjerk (t.h.) og Robin Madsen i startgropa på eit prosjekt som kan effektivisere verftsindustrien over heile verda. No har dei fått årets gründerpris. Foto: Bent Are Iversen Les også Vann gründerpris for ny verftsteknologi
Slik skal ferja sjå ut. Illustrasjon: Multi Maritime AS. Les også Multi Maritime har utvikla miljøferje
Brødrene Aa vonar at verksemdas design på karbonfiberbåtar vil få innpass den amerikanske marknaden. Foto: Brødrene Aa Les også Slike kan bli vanlege i amerikanske farvatn
Øyvind Grønhaug tykker det er lettare å planlegge arbeidsdagen no når det går tre store ferjer mellom Lavik og Oppedal. I bakgrunnen ligg batteriferja MF Ampere til kai i Lavik. Foto: Geir Ivar L. Ramsli Les også – Dette har gjort arbeidsdagen min lettare
Havyard Ship Technology AS i Leirvik i Hyllestad kommune. Foto: Geir Ivar L. Ramsli (Arkivfoto) Les også Seier opp 20 tilsette
Norges Lastebileigarforbund (NLF) meiner det ikkje hører nokon stad heime at Statens vegvesen godtek ferjer som ikkje kan ta ombord meir enn 5-6 fullasta vogntog på eit stamvegsamband. Biletet syner MF Stavanger ved kai i Lavik. Foto: Geir Ivar L. Ramsli Les også Ber vegvesenet skjerpe krava til lastekapasitet på stamvegferjene
MF Stavanger stettar Statens vegvesens krav, men det er ikkje nok til å ta unna trafikken dersom mange fullasta vogntog vil ombord. Foto: Bent Are Iversen Les også Aluminiumsferjene lastar mindre tilsaman enn det stålferja gjer åleine
Banebrytande reisemål: Den 100 prosent batteridrivne MF Ampere gjer Lavik i Høyanger kommune til reisemål for teknologisk interesserte frå heile verda. Biletet er frå ein av testturane. Foto: Norled Les også Uvisst når elferja kjem i bruk