Tesla-stunt er årets mest sette på Finn

Av

Den misfornøgde Tesla-eigaren Marius (23) valte ein uortodoks måte å hemne seg på. Responsen har definitivt ikkje latt vente på seg.

DEL

BERGENSAVISEN: Marius André Langø (23) fra Florø er så misfornøgd med Tesla-verkstaden på Kokstad at han har lagt ut bilen sin for sal. På Finn.no listar han opp alt han meiner er feil, noko Firda og andre medium har omtalt.

No er bilannonsa årets mest sette på nettstedane hittil i 2020.

Over 160.000 personar har hittil klikka på Tesla-annonsen i januar og begynnelsen av februar. Så Marius kan utvilsamt vere fornøgd med responsen.

– Eg må takke media for å ha skapt god merksemd rundt annonsen. Det verkar som Tesla gir blanke uansett, seier Marius til BA.

Disse topper listen

– Eg kan bekrefte at Tesla-annonsen til Marius er den mest sette av alle annonsar på Finn hittil i år, opplyser kommunikasjonsrådgiver Adéle Cappelen Blystad til BA.

Nummer to er ei unik toppleiligheit med privat takterrasse i Oslo (115.000 klikk). Tredjeplassen er ein Lamborghini i Nannestad (100.000).

Ein båten i Øygarden, som låg under vatn, er sett av 85.000. Det held til femteplass.

Fleire listetoppar

I januar kvart år legg Finn ut si toppliste frå året som har gått. Her er nokre smakebitar:

  • På toppen av Finn.no-lista for 2019 finn vi ein heil villa med Frognerparken som næraste nabo. Annonsen hadde 505.000 klikk.
  • Fire bilannonser var på topp 10-lista over dei mest sette annonsene på FINN i 2019, inkludert ein spesiell gravferdsbil.
  • I 2018 fekk ein villa i Sandefjord 769.000 visningar og var den mest sette annonsen på Finn det året.
  • Den eineste bilen på topp 10-listen i 2018 var ein 2013-modell Audi A6 allroad. Den hadde 300.787 sidevisningar.

Drøymer seg bort

Mange av oss elskar å bruke litt av fritiden til å kikke på ting og tang vi kanskje ikkje har råd til, og til å drøyme oss litt bort.

– Det er ikkje overraskande at spektakulære eigedommar, bilar og båtar toppar lista over årets mest populære Finn-annonser. Det treng ikkje vere dei dyraste objekta, men kule bilde og morosame annonser blir gjerne plukka opp og delt i sosiale medium. Det gir veldig god trafikk, seier Cappelen Blystad.

Artikkeltags